گزارش تخلف

آموزش نیلوبلاگ

آخرین مطالب

قوانین

اخبار سایت

سفارش تبلیغات

بله این سرویس 100 درصد امن می باشد. تمامی لینکها بصورت دستی در سایتها ایجاد میشوند و تمامی این سایتها نیز در واقع بزرگترین، معتبرترین و مورد اعتمادترین سایتها از نظر گوگل هستند. با این شرایط چگونه گوگل میتواند سایت شما را جریمه کند؟ در واقع این سرویس کاملا منطبق با اصول و دستورالعملهای خود گوگل است.
با توجه به اینکه ما تمامی سعی خود را می کنیم تا سرویسهای بک لینک سازی ما از دید گوگل کاملا طبیعی جلوه نماید لذا در این پکیج تعدادی از لینکها بصورت فالو بوده و برخی نیز بصورت نو فالو می باشند تا کاملا طبیعی به نظر برسد. (البته تعداد لینکهای فالو بیشتر است). لطفا به این موضوع توجه داشته باشید که بک لینکهای نو فالو نیز در صورتیکه از منبع بسیار با کیفیت باشند مورد توجه گوگل بوده و باعث افزایش DA سایت شما می شوند.
این سرویس در واقع قدرت authority سایت شما را افزایش می دهد و این موضوع باعث افزایش اعتماد گوگل به سایت شما خواهد شد و نهایتا منجر به افزایش رنکینگ گوگل، بالا آمدن سایت در کلمات کلیدی و افزایش موفقیت سایت شما خواهد گردید.
برای دیدن نتیجه کار بایستی لینکهایی که ثبت میکنیم بصورت طبیعی در گوگل ایندکس شوند و این کار میتواند 1 تا 2 ماه بطول بیانجامد. بعد از آن شما شاهد افزایش رنکینگ گوگل سایت خود خواهید بود.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –